Hitori Bocchi no Marumaruseikatsu
시즌 1, 에피소드 3: "I want to go home with Honshou-san. I want to go home with Honshou-san..." As Bocchi keeps muttering her desire, Nako offers her some advice: "First you need to go invite her."