Hitori Bocchi no Marumaruseikatsu
시즌 1, 에피소드 5: Aru is an unfortunate girl. Today she unfortunately came to school wearing an elementary school backpack. She's already come up with the perfect excuse to turn this unfortunate event into a perfect day, but...?!