Hitori Bocchi no Marumaruseikatsu
시즌 1, 에피소드 6: "Fever, come to me!" Bocchi shouts, desperately wanting to skip school. She tries clenching her fist, taking a cold shower, and so on... but it all just makes her feel even better?