Ho'amoano
S5, E22: When a woman is found murdered in the hotel suite occupied by three married men, Five-0 must help the friends get over their massive hangover and retrace their steps from a wild night to find the killer. Also, Jerry witnesses a woman's kidnapping on the streets of O'ahu. Jaleel White, Pauley Shore and Kevin Farley guest star as the three married men. Real life Honolulu Police Chief Kealoha guest stars as himself.