Hobbies
시즌 1, 에피소드 4: As he and Annie (Betsy Brandt) vie to interest Graham (Jack Gore) in their favorite hobbies, Mike (Michael J. Fox) is shocked when his longtime nemesis is hired to anchor the evening news. Guest starring Anne Heche.