Hoisted from Hell
S1, E6: In this episode, a rescue team fights through a storm to reach a fishman whose hand has been ripped through a winch. A helicopter crew plucks an injured mountaineer from an ice cliff, only to discover he’s still attached to the climb ropes. And a party of mountain climbers is torn apart when a crevasse opens up, swallowing one.