S2, E3: In this busy third episode, comedians seem to think themselves invisible. But with 46 cameras? Fábio Rabin performs his feared Noronha stand-up routine. Rafael Infante plays Valkyria, an uneasy woman who takes down another opponent. There's also Mathy Lemos playing Manjuba, the gym's muscle man. And in a twist, a surprise guest makes an appearance. The return of he who lingered! Who could it be?