Hōlapu ke ahi, koe iho ka lehu
Сезон 8, серия 17: Adam’s mission to take down organized crime on the Island goes sideways when deadly chlorine gas he was using to bait a big fish falls into the wrong hands. Also, Adam begins to doubt Jessie’s (Christine Ko) allegiance. Christine Ko and Michael Imperioli guest star.