Hold My Hand
시즌 5, 에피소드 3: Claire is seduced by Billy's lust for life but hits a roadblock trying to fund the next leg of her educational journey; George is haunted by visions of an early trauma; Brenda feels at home with her new supervisor Jackie; David and Keith meet a fertile young woman named Mary; Vanessa encourages Rico to mingle, so he does--at a funeral directors' conference.