One Room Holding Hands With Hanasaka Yui
S1, E4: Yui finally goes to take her exam with the you good luck charm you gave her in hand. One day, while you two are walking down a path of cherry blossoms, Yui tells you a secret. This will probably be an unforgettable moment for the both of you. And then...