Holes in the Ocean
시즌 1, 에피소드 3: The team searches for the remains of an entire pirate fleet of ships that vanished suddenly in the Bermuda Triangle, as if swallowed by the ocean. Could a geological anomaly be the source of these ship-sucking whirlpools? Their investigation takes them to the literal bottom of a fabled--and potentially deadly--mid-ocean sinkhole, but what they find waiting in the depths may prove beyond any mystery.