Hollywood Sequel Doctor
S5, E8: A tickle game between two friends gets weird, a writers' room brainstorms for "Gremlins 2," a man deals with an unruly office janitor, two thugs suspect their friend snitched, and Keegan and Jordan discuss Africa at a party.