Hollywood's Deadliest Weapon
S1, E6: Adam Savage teams up with Oscar-winning actor Gary Oldman to build one of Hollywood's deadliest weapons, the ZF1 Multi-Artillery Gun from The Fifth Element, a weapon so lethal that it features both a rocket launcher and a flamethrower.