Holy Intrigue!
S1, E6: Wein heads to Cavarin for the Festival of the Spirit, but it is a perilous journey with Mardenian remnants in the borderlands and rebellious lords at home. In Marden, Wein forges an unlikely alliance, but the intrigue goes into overdrive in Cavarin.