Holy
S2, E5: Eddie and Richie celebrate Christmas by inviting Spudgun and Dave Hedgehog around for Christmas dinner and a day of fun and games. After a knock at the door Richie finds a baby left on their doorstep. Due to a few misperceptions Richie believes the baby is the Second Coming of Jesus.