Home Again
시즌 2, 에피소드 9: Ash, distraught about losing Pablo is determined to bring him back! Ruby and Kelly tag along as they travel back in time to make sure Young Ash never sees the Necronomicon. But the butterfly effect they create is something no one can believe!