S5, E4: The members of the 118 arrive on the scene after a truck crashes into a high school homecoming parade. Meanwhile, Athena and Michael try to help Harry in the aftermath of his kidnapping, May is intimidated by returning call center legend and Bobby gives a devastated Chimney advice regarding Maddie.