Doubling Down with the Derricos Home for the Holidays?
S1, E4: The holidays are here, and the family prays for a Christmas miracle -- that Awesome Dawsyn can finally leave the hospital and come home. When the Derricos' wish comes true, however, they face a challenge far greater than they're ready for.