Home Front
S2, E1: The Walker family struggle to find cheer in celebrating Kitty's birthday. Sarah fights to salvage what's left of her failing marriage; Kevin learns the hard way about the sacrifices that true love brings; the family's newest member, Rebecca, tries desperately to find her place in this very complex family puzzle.