Home is Where the Heart Is
S1, E6: Each family faces its own crossroads as their commitment is questioned. Callie and Brett Watford must come clean to their kids. The Kemps journey takes a jarring turn with Shay's health. The Elliotts find a surprising solution to their shelter problem.