Home Is Where the Spark Is
시즌 1, 에피소드 4: Optimus Prime and the Autobots set up base at an old auto-parts shop. Meanwhile, Megatron's head comes back online and takes control of several robots to attack the Autobots and reclaim the AllSpark.