Home to a Stranger
S1, E2: Keep Your Enemies Closer – Abby is joined by rough and tumble outlaw Hoyt and Apache scout, Calian, when she revisits the tragic site of her life's demise in search of clues to help uncover the cold-blooded killer hiding in town.