S2, E1: The party in Jacksonville is over when Ash, Pablo, and Kelly are summoned by Ruby back to Ash's hometown to form an unlikely alliance. Ash's dad Brock, and the local pub rats give a chilly welcome to the man who's come to save them from evil.