Homebodies
S1, E10: After investigating the murder of a millennial “designer drug” dealer, Riggs and Murtaugh find themselves in a violent turf war between a new generation of drug dealers and a Koreatown gang. Meanwhile, Murtaugh finds some comfort in a temporary new partner, and Trish attempts to set up Riggs with her co-worker.