S2, E1: In the season premiere, when Tessa returns to Chatswin after spending the summer in New York City with her grandmother, her burgeoning interest in her mom -who has been absent the majority of Tessa's life - leaves George feeling threatened. In an effort to feel more connected to her mom's musical side, Tessa takes up the guitar and signs up to sing in the Fall Follies. Meanwhile, Noah decides he wants Carmen (recurring guest star BUNNIE RIVERA) to come back and work for him, and he gets into an all-out competition with Dallas over Carmen's services.