S2, E14: When Jeremiah Danvers (guest star Dean Cain) is rescued from Cadmus, Alex and Kara are thrilled to have their father back. The Danvers arrange a family dinner to celebrate, but things go awry when a suspicious Mon-El starts to question Jeremiah about his sudden return.