시즌 1, 에피소드 7: One Team, One Heart -- It's homecoming in Dillon, Texas, as alumni reunite, and the team prepares for the undefeated Laribee Lions. Tyra Collette (Adrianne Palicki) and Billy Riggins (Derek Phillips) mix it up as they plan the after game party to end all parties. On the field, Brian 'Smash' Williams (Gaius Charles) feels the pressure when he gets his one chance to impress a college recruiter. Tim Riggins (Taylor Kitsch) quits drinking and focuses everything on the game while the 2000 State Champ quarterback, Lucas Mize (guest star Chad Brannon), returns to town a hero, but hides the true secrets about his life. At rehab, Jason Street (Scott Porter) becomes more suspect of the relationship between Lyla (Minka Kelly) and Tim.