Homer's Triple Bypass
S4, E11: Homer has a heart attack, leaving him near death. He must get a bypass operation, but is only able to afford the cut-rate doctor, Nick Riviera. But, guided by Lisa, Dr. Nick performs the surgery and saves Homer's life.