Homesick
S17, E3: The BAU is called to Houston to investigate the "Moving Day Murders" and track a ritualistic killer with a twisted method of subduing his victims. JJ convinces Sydney Voit to allow her estranged husband one last meeting to say goodbye to his girls before they are put into witness protection. Tyler goes rogue with the Gold Star investigation by cloning the phone of a person of interest. Prentiss receives intel that she could be in the crosshairs of conspiracy theorists.