Hometown Showdown
S2, E3: The Dancing Dolls face-off against fierce cross-town rival, the Purple Diamonds, for the very first time since a controversial competition last season. Dianna reveals a surprising secret weapon that tests the dancers like never before and the Moms confront Miss D after a risky decision causes them to fear for the girls' safety.