Homework
S7, E3: When Ally's teacher, Miss Purcell, overhears Ray commenting about the kids' excessive workload, she invites Raymond to address the curriculum review board and gives him a mountain of material for review and evaluation. But when Raymond still hasn't touched the material the night before the review, he goes to the one person he knows will help him with his homework...Marie.