Honestly, Elizabeth
S8, E2: Teryl Rothery guest stars as Helen Bouchard, who starts the edits of Elizabeth’s manuscript. When Lee gets injured, a newcomer’s words of comfort cause Rosemary to reflect on what she wants in life.