Honor Thy Father
S11, E24: The NCIS team investigates whether a fire on a U.S. Navy ship that served as a secret detention site for indicted terrorists was accidental or an intentional diversion for an escape. Meanwhile, Gibbs travels to his childhood home following news of his father's passing, on the 11th season finale of NCIS. Episode honors the memory of recurring guest star Ralph Waite.