Hook Island Monster, Skydiver's Plane Stall, And Somalia Freighter Phantom
S3, E8: Is a photo taken in 1965 evidence of the existence of a prehistoric sea monster? How did skydivers survive a death defying jump as their plane stalled out and nearly collided with them? And is a spectral image recorded on a Freighter ship in Somalia proof of a pirate's ghost? Tony Harris and his team of experts examine the clues and make a determination about the validity of what we're seeing.