Ho'okahi no la o ka malihini
Сезон 9, серия 23: While McGarrett helps his visiting sister, Mary (Taryn Manning), spy on her shady neighbors, Five-0 investigates the murders of a ride-share driver and his passenger. Also, the team teases the youngest members of Five-0 when Junior escorts Tani to a wedding.