Hooker on the Run
S1, E2: Desiree Lingo-Perkins's help in a kidnapping ended in a murder and has forced her to hideout in Mexico where she lives as a prostitute. When her tattoo blows her cover she decides whether to stop running or to dive deeper into Mexico's illicit world.