Hookups at the House
시즌 1, 에피소드 2: After a disastrous birthday event, Jack and Hailey muster the courage to confront Zach about not getting tipped. After being friend-zoned by Brogan, Ethan goes wild. Jillian and Sam clash, with Jillian accusing Sam of trying to keep her away from Ethan.