Hoosier Daddy
S1, E2: Leo Billups witnessed a drug-related murder that involved the Cruz family, one of the most powerful drug families in the country. It's a common enough story in WITSEC. What sets this one apart is that the person he saw murdered was his mother… and Leo is eight years old. When Leo enters WITSEC, no one's really sure what to do with him. His father can't go into the program, since he's one of the people Leo is testifying against. Mary asks another WITSEC family if they'll adopt him. When they agree, it seems like everything's going to work out perfectly. But Leo's father sues for custody, claiming the Federal government had no right to take Leo in the first place. Everyone knows he just wants Leo so he can keep him from testifying, but the law is on his side. Now, Mary must find a way to keep Leo away from his father and safe from the Cruz family.