Horizon Zero
S1, E8: When Lili's (Lisa Howard) shuttle is stolen by a friend whose space mission to Mars has been canceled by the Taelons, Boone (Kevin Kilner) and Augur (Richard Chevolleau) end up helping him complete his expedition.