Who the... Horrible Bosses
S1, E2: Compliance officer Mary Capps couldn't have been happier with her new job at City Hall, despite her uptight boss Dennis. But soon his behavior toward Mary became full on dictatorial, and Mary was thrust into an unimaginable nightmare.