S1, E2: In 1999, three women went missing in Yosemite National Park, launching the largest search and rescue operation in US history. The bodies of two of the women are found in a burned car, and the third is only found when the killer sends a taunting note to the FBI. Five months later, when a fourth woman is found beheaded near the park, the Bureau believes a serial killer may be on the loose.