Сезон 1, серия 5: Sawaki encounters a "microbe monster," a man covered from head to toe in microbes. He turns out to be Hiyoshi Kikuji, a friend of Professor Itsuki's who runs a liquor store. Sawaki and his companions are fascinated by Kikuji's tales of the depth of Japanese sake and the work of microbes. Just then, a woman bearing a huge backpack and a horrible stench, Mutou Aoi, appears...