Hostage Situation
S6, E2: Hannah provides cover for Marnie on a secret weekender to Poughkeepsie, which Marnie hopes will help clarify an old chapter in her life. Shoshanna enlists Elijah to be her plus-one at a networking event for young professional women, where Jessa's antics lead Shosh to reevaluate her post-college friendships.