Hostile Planet Deserts
Сезон 1, серия 5: The planet’s hottest habitats — our deserts — are getting even hotter, drier and bigger, yet a host of remarkable animals still survive in the harshest conditions, including cunning hyenas, pint-sized meerkats and sand-dwelling spiders. Follow their lives through a single day in the desert to appreciate how they deal with the sun’s formidable power as it grows stronger with every passing minute.