Hostile Planet Mountains
S1, E1: The highest mountains on Earth are home to snow leopards, golden eagles, mountain goats, barnacle goslings and gelada monkeys. But only the toughest can endure the extreme weather, scarce food and limited oxygen on these peaks. Using new technology to showcase never-before-filmed animal behavior, Hostile Planet provides unique access to one of the most extreme environments on the planet.