Hot as Hell
S1, E1: The boys and girls have a bikini party on Rose Island to really get to know each other. While some are excited for the party, others have already started to plot and plan. On Skull Island, Raghu awaits the contestants who were unable to share chemistry, and turns up the heat on their asses, literally! The contestants run for their lives... Who will get sent home first?