Hot Box
S1, E9: In the final days before the Station 19 captaincy is announced, Pruitt warns Andy not to be disappointed with the outcome of the race. Meanwhile, Ben gets upset with Pruitt for having told Bailey the dangers of firefighting; and the team gets trapped inside the garage of a burning house, putting several lives at risk.