Hot Dog Dance Party!
S1, E9: Fire up the grill and crank those tunes. Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green & Lex Lumpkin ask questions & gather clues to unveil our special guests!