Hot Mess It Up
Сезон 1, серия 14: When CeCe and Rocky start giving advice via a web show on the Shake It Up, Chicago! website, they believe that they caused Gunther to want to move back to the old country. Meanwhile, Ty, Deuce and Flynn decide to make a video of their own - Zombie style.