Hot Rods and Muscle Cars
S1, E1: This two-hour special tells the story of the rise, fall and resurrection of the hot rod culture in America, born underground by mavericks who loved speed, power and engineering. Highlighting the most iconic, pavement-shredding muscle cars in history.